مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-14فرهنگي

حفاظت از 14 درخت ثبت ملی شده کرمانشاه تشدید می شود 


مسئول ثبت میراث طبیعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از بازدید تیمی از کارشناسان دفتر ثبت آثار وزارتخانه و استان برای تشدید حفاظت از درختان کهنسال ثبت ملی شده استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول ثبت میراث طبیعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از بازدید تیمی از کارشناسان دفتر ثبت آثار وزارتخانه و استان برای تشدید حفاظت از درختان کهنسال ثبت ملی شده استان خبر داد.

  مسلم کرمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون 39 اثر میراث طبیعی استان در فهرست آثار ملی کشور قرار گرفته، اظهار کرد: 14 مورد از این تعداد درختان کهنسالی هستند که بین 250 تا 850 سال عمر دارند.

وی افزود: ما هرساله بنا به ضرورت و نیاز بازدیدهای مکرری را از این درختان داریم و مشکلات و نیازهای آنها مانند آبرسانی در فصل گرما، کوددهی، هرس و .

را بررسی می کنیم.

مسئول ثبت میراث طبیعی استان اضافه کرد: هرچند در سالهای گذشته رسیدگی خوبی به این درختان صورت گرفته، اما تاکنون غیر از درخت رحمت تاق بستان از هیچکدام از این درختان بازدیدهای تخصصی انجام نشده است.

وی ادامه داد: در این راستا، با رایزنی هایی شکل گرفته با دفتر ثبت میراث طبیعی کشور در وزارت میراث فرهنگی، اداره کل جهاد کشاورزی استان و متخصصین حوزه گیاهان و نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از 14 درخت ثبت ملی شده کرمانشاه تشدید می شود 

حفاظت از 14 درخت ثبت ملی شده کرمانشاه تشدید می شود